trött och sliten...

uj uj uj.. min kropp är helt slut... hängde hemma hos Manne igår med Madde o Rickard... fulla vart vi också =P
Det var en jätte trevlig kväll... men det vart väldigt mycket... Det är så himla skönt att prata med Manne... Han säger verkligen till mig att skärpa mig.. =P haha.... Världens bästa... ibland iaf...
Har ganska ont i röven på grund av honom.. men ja visst, jag bad väl om det =P
Nu låter ju det ganska dumt, men det är det inte.. han sköt mig igår med sitt Gevär... Air-soft... attans bananer vad ont det gjorde... så nu har jag en liten röd prick på ena skinkan.. skulle vara roligt att lägga upp en bild på det, men jag tror inte att det är någon bra idé haha!
Hur som helst.. jätte trevlig kväll...
Sitter mest nu och funderar på hur fan jag ska orka med denna kväll =P
Satt ju i fyllan och lovade att jag skulle ta ut min syster.. hon behöver rastas lite.. hehe.. nej men det ska bli jätte kul att gå ut med henne och skaka lite röv... får jag bara äta lite nu och kanske sova någon timme så blir det bra =)

Hur som helst... har verkligen smält det här med jobbet nu iaf.. och det känns väl helt okej.. jag vet ju att jag är omtyckt där och jag kan ju det mesta så det blir nog inge svårt att komma tillbaka.. kommer väl bara kännas lite pinsamt och konstigt =P men det är väl smällar man får ta...


Hade en liten nostalgi afton igår också.. satt och lyssnade på mina gamla favorit låtar.. gud.. vilka minnen som bubblar upp inom mig.. känns som att alla låtar har något speciellt minne...
En låt var : Kevin Lyttle - Last drop....
får fortfarande rysningar när jag hör den... Jag var tillsammans med Tobbe då.. och jag kommer ihåg att vi var så kära och så lyckliga just då... Det är så man vill ha det jämt... Det känns skönt att man fortfarande kan bli lika glad av att höra den.. Vissa dagar är man väl ganska blödig också... det är så skönt att sätta på en Celine Dion låt och höja volymen till max.. haha.. vilken fjolla man är igentligen... =)

Lite roligt att det är The Hills weekend nu.. så jävla mycket drama drama drama!! Åhh det är så roligt :)
Man blir ju så glad.. haha..... är verkligen amerikaner så där ?!?!
Det är så spännande hela tiden hahah =D


Hmm nej om man skulle ta och fixa något att käka då.... sen måste jag fan slänga mig in i duschen också.. känner att håret inte är så mysig just nu =P haha...
Får väl hoppas på att Limpan kommer snart också... så jag får någon att leka med :)


Hur ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0