tisdag och trött i kroppen...

har suttit ner hela dagen.. man får ganska ont i ryggen av det.. och rumpan är helt avdomnad...
har suttit och nötit ut Neyo - Miss Independent....Den är ruggigt bra...
Sen får jag en tokig känsla av att den är skriven till mig från en speciell kille... =P haha.. ja jag vet att det låter helt galet.. men ju mer jag har lyssnat på texten så har jag hittat en koppling...
Så Tobbe.. Lyssna på den... är det du din fan som skickat en låt till Neyo?!! hahahahha!!!

vi ska ha möte på jobbet imorgon också... antar att det kommer handla om varsling hos oss också...
nu börjar man verkligen känna av den här krisen.. alla verkar ha det svårt nu.. och det ända man hör på nyheterna hela tiden är hur alla pengar bara åker runt i landet och lånas hit och dit...
alla stora företag varslar... så man får väl vara beredd på att få en hårding i röven...kanske blir så hårt att jag börjar blöda näsblod... who knows?
Men men.. ska väl försöka att tänka positivt.. men det är faktiskt jävligt svårt...

Hur som helst.... jag fyllde ju år i lördags ;) hahah!!
Mina underbara tjejer hade fixat en kanon fest till mig... och mina underbara vänner är verkligen dom bästa i hela världen... allt för att göra mig lycklig =D
Tack tack tack tack tack för ALLT!!!
Älskar er så himla mycket!


Sitter just nu i soffan och jäser efter maten och en pucko i handen.. ( nej puckon står på bordet, jag kan ju inte skriva om jag hade haft den i handen)
Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den.. sen är det bara att sitta och vänta tills Desperate Housewifes börjar... får inte missas.. blev så förbannad förra veckan på skiten att jag bara måste se vad som händer denna gång.. snabb-spola fram 5 år?!?!?! Pffffff.. vad är det för dumheter?

Helgen då?
Hmm det är ju ändå Halloween..  inte för att jag kommer klä ut mig eller nått sånt.. men det är ju alltid mycket folk ute då.. ska man gå ut bara för att ( för att man kan ju missa något)
eller ska man försöka hålla sig hemma och vila magen?!?!
Återstår att se.. sen beror det ju på vad alla andra vill göra.... hehe.. det där med grupp-tryck alltså =P


Förstår inte riktigt vad det är som händer längre?
Känns som att något äter upp mig inifrån...Det tär på mig och  min omgivning...
Svacka?
Ängslig?
Rädd?
Ensam?
Ledsen?
Förändring?



You Seem To Wanna Hurt Me No Matter What I Do....


Pussss O Krammmm
// Acke






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0