rädd men försöker vara stark...

Allt som pågår runt om i världen just nu påverkar mig på ett sätt jag aldrig trodde var möjlig... det är så himla läskigt hur fort det går... Allt detta har rivits upp på mindre än en månad... man blir ju nästan mörk-rädd...
Nu gäller det att försöka vara positiv, göra det bästa utav situationen och inte låta sig rubbas av någon eller något!!

Har haft två väldigt bra dagar på jobbet.. får lära mig nya saker hela tiden.. känns väldigt bra.. man blir ju mer användbar på företaget.. och jag tycker verkligen att det är roligt.. trodde verkligen inte att jag var intresserad av detta.. men ack så fel man kan ha... CNC-operatör... det är väldigt spännande... och ett väldigt roligt jobb.... Skulle jag få en chans att lära mig mer om det skulle jag defenitivt hoppas på det direkt..!
Klart att jag saknar mitt hem...Där jag alltid vill vara.. men man kanske måste tänka stort ibland... vill man någonsin komma vidare så kanske man får offra en del saker... Livet är som sagt inte alltid lätt =P haha!!

Känns lite konstigt, har verkligen inget bittert att skriva.. inget att igentligen klaga över... =S
Jag som alltid brukar sura över något... haha... det där lät inte alls så bra...
Satt o tittade på Grey´s Anatomi förra onsdagen... Christina var så bitter.. hon är ju så jävla häftig.. ingen sätter sig på henne! Och ändå undrar man, vad har hänt eftersom hon är så himla sur.... Förutom allt med Burke....
Heheh ja jag är en nörd som älskar att följa serier... hela mitt liv kretsar kring det just nu.. haha...
Gossip Girl i söndags var LÖVELY!!!! Chuck Chuck Chuck!!!! =D
Åhh det finns fan inget hetare just nu... jo, det gör det säkert men ändå.. varje söndag slåt hjärtat 18 gånger snabbare...
Okej.. fjortis varning på mig.. fast igentligen inte... Come On... jag är tjej.. vi får vara så här ;)

Nej usch.. nu får jag sluta tramsa.. dags att gå o lägga sig... ska ju upp tidigt imorgon igen....
1,5 timmes resa till jobbet med pappa.. ingen säger något på hela resan... haha.. så spännande...

håll tummarna för en alkohol-fri helg för min del... funderar faktiskt på att bara sitta hemma.. helst själv och inte göra någonting... men som sagt.. lite svag för grupp-tryck... och jag säger ju oftast inte nej till ett party =P

Okej... snart Desperate Housewifes.. gå o snutta kudde efter det...
Pusssssss


Hoppas verkligen att du har gåvan att kunna tänka du också... För jag kan nämligen inte sluta tänka....



Kommentarer
Postat av: Limp the pimp

Fjooortis ;) =P hahaha.. nej men klart att tjejer får vara så - no problem..

2008-10-09 @ 15:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0