pain pain pain...

jag kommer fan knappt ur soffan alltså.. jag har så ont i min lille kropp... känns som att jag legat på något väldigt konstigt sätt...sen att jag och Sebbe trillade på dansgolvet igår gjorde väl inte saken.. men som sagt.. lyssnar man på Low så får man väl räkna med att såna här saker händer... "She hit the floor" Jag gjorde ju bara som han sjöng =P
Det var en hyfsat rolig kväll ändå :) lite drama som vanligt.. men det är ju väl så det ska vara ..

Jag o Limpan hade verkligen inte våra tungor i rätt munnar hahah.... vi snubblade på alla ord igår... Vi var till o med tvunga att anteckna dom.. för att sedan få dela med oss av våran visdom....haha

Är du inte laddad redan?

Hela min mat är full med frys...

Går du sådär så går jag ut sådär på kortet...

Jag rapade fast jag sväljde rapen...
Ja för jag kunde ju inte bara ha SVALT den =P

Du Flåsar mig i näsan...När jag då sitter och luktar Limpan i örat... =S

Riktigt spännande kväll.. fick ganska mycket roliga sms och samtal under kvällen / natten också,.. men dom ska jag nog inte dela med mig av.. det är inte direkt rumsrent... ehhe endast dom vänner som kommer sitta i samma rum som mig kommer få höra detta =D haha...
Ända jag kan säga är att jag har en hel del att tänka över just nu...

Var även inne på att publicera en bild på mig.. förslaget om hur man skulle se ut igår.. klädseln alltså...
Men som sagt.. kanske lite för billigt =P Även här bara mina nära vänner som kommer få skåda denna bild...


Sitter nu och små äter lite på min kebabtallrik.. och väntar på Madde.... alla repriser idag och även ny säsong av Gossip Girl =D jag kanske har nämnt det förut ?!?! haha..

Nej dags att fortsätta titta på Desperate Housewifes nu.... sen slänga sig in i duschen... =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Limp the pimp

Hahahaha... vi hade fan inte våra tungor i rätt munnar.. men va ska man göra, nån måste ju stå för alla felsägningar :P det råkar vara du och jag..

2008-10-05 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0