mys-helg...

kom precis ut ur duschen o har målat mina naglar.. :)
ska snart ta mig ett glas vin och bara sitta och softa.. heeeeelt ensam.... gud så skönt..
känner verkligen inte för att göra något.. eller jo en sak.. men det är dumt att ens fundera på =P haha...
vill jag någon får jag väl ta saken i egna händer helt enkelt.. o det ska jag inte göra...

är så himla trött idag.. satt uppe till tyyyyyyp 22 igår med Madde och drack te och snackade sex haha.. riktigt roligt var det... Pirre måste tro att vi är knäppa.. =P
Men det är så himla skönt att prata med Madde om såna saker.. känns som att hon alltid förstår vad jag menar.. Men sen känner ju hon mig bättre än dom flesta också.. kan ju vara en av anledningarna....
För jag tror att skulle jag öppna upp mig så här för någon annan så skulle dom väl ringa en psykolog åt mig eller nått =P
Man har verkligen tur som har riktiga vänner... Det är en gåva...

Hur som helst.. det jag skulle komma fram till varför jag är så trött... Jävla cp kärring står och skriker i trappen halva jävla natten innan polisen kom och hämtade henne... Så jävla kul o ligga o lyssna på... samtidigt är man ju så jävla nyfiken så man kan ju inte låta bli heller =P
Men det kändes ju så där när man visste att man skulle upp tidigt... Jävligt jobbigt att försöka sova till det gapandet..
Så jag däckade ganska rejält så fort jag satte mig i bilen imorse... haha... jag är så trevlig att åka med...
Men jobbet var jätte kul =D Stod vid en NC-svarv... fan det roligaste jag gjort på hela tiden jag har varit där... tiden bara flög iväg och jobbet i sig var roligt... Så jag har ju inget imot att hamna där igen... =P
Usch... så jag låter.. riktigt industri-apa nu =P
Men jag tycker samtidigt att det är väldigt skönt att känna att jag älskar mitt jobb.... =)

När jag kom idag så var det bara att börja tvätta och riva runt lite bland alla grejer... Skulle tömma den gamla burken på bilder... tog fan typ en timme... jävligt mycket skit var det... Men nu är ju det Tobbes problem.. han kommer väl ändå bara att använda den som en spel-dator iaf.... så det spelar ju inte så stor roll.. Lilla Karl-Dennis.. kommer sakna honom!
Som tur är har jag min stora eviga kärlek DOLPH!!!!! =D
Fast på sista tiden har det varit lite knepigt mellan oss... Han säger ingenting längre.. han vill inte berätta saker för mig.. och han vill inte veta vad jag gjort heller.. Måste väl erkänna att vi sover inte i samma säng längre.....
För er som inte vet detta då, ... Dolph är alltså min söta lap-top som jag älskar så mycket =P hahaha!
Jag har aldrig påstått att jag är som alla andra.. Men jag är normal, det är ni andra som är konstiga.. !

Imorgon kväll ska jag ut till Mälarbaden och käka middag med Limpan... bara äta, dricka o mysa.. inget avacerat alls... Ska bli så himla skönt.. Ser verkligen fram imot det! =)
Pappa & Ylena åker ju Till Rhodos imorgon dom jävlarna... Hoppas ni får det sååååå jävligt där nere.. Fan! =P



Har funderat en del denna vecka... Och jag kan verkligen inte komma på vad jag ska göra.. rådfrågar vännerna hela tiden.. och dom har alla så himla bra saker att säga.. men varför lyssnar jag inte då?
Som det är nu handlar det inte om att följa sitt hjärta.. Det är något annat som lockar... =S
Låter det sjukt?
Det är det också.... Vad jag håller på med är alltså att plåga mig själv =P hahaha!
Nej då, men jag säger som mina vänner : Dags att lägga ner!!!
Men är jag redo?


Nehe, sätta på en rulle nu och bara mysa i soffan.... det ända som saknas är någon att krama om =P
Tur att jag har Dolph här iaf....


You Were My First And Worst Love....



Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0