lite ledsamt...

Det var inget jobb i Eskilstuna... jag förstår ju varför...  det varslas ju personal i hela sverige och hela världen för den delen.. jag har ju turen att kunna gå tillbaka till mitt gamla jobb i Väsby.. men det känns ju samtidigt väldigt trist.. hade verkligen sett fram imot att få vara hemma på hel-tid.. men men.. det är väl bara att försöka hålla hoppet uppe och försätta kämpa... som tur är har jag mina vänner som stöttar mig.. och självklart min underbara familj...
men denna dag var ganska tung för mig... tårarna kom tidigare idag.. ville väl inte riktigt släppa fram det.. men någon gång ska väl bubblan spricka?!?!
Självklart är det inte bara jobbet.... det finns mycket annat inom mig som gnager men det är sånt som man inte alltid vill prata om.. och när jag väl börjar prata om det så blir man avbruten...hur som helst.. vissa saker kanske man ska hålla för sig själv också...

har suttit med Madde och kollat på gamla vimmel-bilder.. riktigt roligt faktiskt.. usch vad tiden går fort.. många bilder från våran favorit krog Rolling Rock.. alla deras tema-kvällar... oförglömliga minnen...Så synd att dom bommade igen stället...
Hur som helst... bilderna var från typ 05, 06, 07.... vad man har förändrats.... min personligthet har ju ändrats radikalt.. men även utseendet... det är väldigt roligt att blicka tillbaka på den person man varit till den person man blivit...
bättre eller sämre?!?! 
tjjaa, det är väl upp till betraktaren att avgöra...ända jag kan säga är väl att jag gillar mig själv mer nu.. När man blir äldre så lär man sig och man glömmer... Man går vidare... tar människor på ett annat sätt...
Man får väl hoppas att man bara blir bättre med åren.... =)

Har tok-lyssnat på The Filthy Youth idag... måste säga att jag börjar gilla det mer och mer.... det är ju väldigt nytt och än så länge ganska grönt... men jag tror att dom är på god väg.. får dom bara lite tid på sig... gäller att hänga sig kvar vid dom nu.. se hur dom utvecklas.... man får väl hoppas att dom inte blir för MTV:ade... som dom flesta utan mina favorit band har lyckats bli =(     jag håller tummarna för er grabbar.. Hang In There!!


Helgen = 
Ja... det återstår att se.. men jag hoppas ju på en kanon - fylla.. känner att jag måste ut och se människor... bara umgås med mina kära.... Tyvär så åker ju min sötnos på kryssning... =( eller ja, jag hoppas ju verkligen att hon får det kul... men man blir ju samtidigt lite avundsjuk =P

Vi har bestämt nu att det är helt okej för oss att börja hänga på Lotus igen... hellre det är KUK-Nybron.. =P hahahhaha!
Men Lotus är faktiskt kul... när det är bra där så är det riktigt bra! och det säger ju inte lite =P hahah!


Funderar på om jag ska ta och hoppa in i duschen nu... klockan är ganska mycket.. borde igentligen bara slänga mig i bingen.. men det kan vara skönt att skrubba av sig skiten först =P
framför allt all mascara som är utkladdat under ögonen...



Jag vill inte sluta tänka på dig.. Men jag vill inte känna det jag känner nu....



Puss och godnatt


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0