heeeeelt hysteriskt =D

Var och såg Magnus Betner igår med syrran.... Alltså vad ska man säga?
Jag avgudar snubben!!!! Så otroligt sexig och rolig.. allt man letar efter i en kille...!! Kvällen var heeelt underbar... vem säger nej till att sitta och titta på honom i 2 timmar??!??!?!
Fy fan säger jag bara!!!
Efter det så gick vi ut på Harrys och tog varsin cider för att slappna av och gå igenom allt som sagts under kvällen..
Sen hem till mig och slå på en rulle och bara mysa med lite chirre o choklad :) Toppen slut på en toppen kväll!
Tack syrran!!!

Idag har vi bara legat framför tvn och tagit det lugnt.. Youtubat lite på Magnus också så klart.. =P haha!
Sen skulle Limpan åka till S-näs på sitt sista möte.. På lördag drar allvaret igår... haha.. jobba på nu stumpan!
Vi bestämde igår att nästa gång hon är ledig, det vill säga 29:e November, då skulle vi ta en hel kväll och shotta lite turkiskt peppar och sen ut och tok-röja hahahha! Låter som en bra idé...

Är så fruktansvärt sugen på någonting?!?!
Känner för att åka till godisland och bara köpa så snuskigt mycket godis.. men samtidigt... jag vet inte om det är det jag vill ha... Men nått är det iaf.. har provat att äta mat.. det stillade inte mitt sug... haha... o ja man får vara så här.. när det är den tiden av månaden =P skönt att alla tjejer vet precis vad jag pratar om...

Har suttit och funderat också på vem snubben i FOB video är... och plötsligt slog det mig.... självklart sångaren i Cobra Starship... haha... Madde och jag satt o klurade på det.. hon hade det på känn.. men hon säger inget =P den lilla muppen... ska jag behöva gå här och undra....??!!! =P haha!
För er som då inte har sett det och som faktiskt bryr sig... checka när dom drar av sig maskerna i nya videon "I dont care"
Även hatobjektet Spencer från The Hills har lyckats hamna där... Vet inte riktigt om jag kan förlåta grabbarna för det =P

Ohh jag vill att det ska bli söndag... missade Greys igår... iofs så hade ju jag något mycket bättre framför mina ögon.. men ändå.. haha.. o jävla Madde säger att jag verkligen inte får missa det... snacka om att man blir nyfiken...!!!

Jag vill jobba nu.. så jääävla trist att bara gå hemma hela dagarna.. fattar inte såna som är arbetslösa ( ja jag vet att det inte är lätt att få jobb i dagens samhälle, men jag snackar inte om dom som verkligen inte gör någonting.. bara sitter hemma på sina äckliga rövar för att det är bekvämt att leva på soc eller vad fan dom nu får pengar ifrån)
dom måste ju döö utav tristess?!?! alltså jag har vart hemma en vecka nu och känner att jag börjar redan klättra på väggarna....

nej eftersom jag inte står ut längre nu så måste jag slänga mig på cykeln och åka o köpa godis... ska ju iofs möta Madde också.. sen blir det One Three Hill för hela slanten.. hon tar med sig några säsonger ;) hahaha!

Sköt om er! Pussss

Kommentarer
Postat av: madde hell

hehe ja du gumman... mycket roligt att läsa i din blogg..;) jag har inte missat ett inlägg..:P de vart ju inte one tree hill...=( men vi får ta de hemma hos mig ist..;) men men hade bäst gummsan.. puss

2008-10-19 @ 07:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0