förväntansfull...och glad...

sitter just nu och slö-kollar på ugly Betty.. har aldrig följt denna serie så jag fattar ju ingeting.. kanske lika bra det... den verkar ganska dålig...
Har precis duschat och hängt tvätt.. och diskat lite.. kände att jag ville dammsuga också men det får bli imorgon... orkar inte just nu...
Har sovit väldigt dåligt i några dagar nu... kunde inte sova på lördag natten.. vilket inte borde ha vart så svårt.. oftast brukar jag däcka ganska snabbt när jag är full men nu gick det helt enkelt inte... fick väl några timmars sömn.. för sen var jag uppe vid nio igen och bara vaggade runt i lägenheten.. stirrade.. funderade...filosoferade...
söndag natten fick jag kanske 2 timmars sömn allt som allt.... var så himla kul att gå upp på morgonen sen vid 5 och veta att man ska åka och jobba.... försökte sova i bilen.. men det är ju inte ett dugg bekvämt så det gick inte....

Men när man väl kommer till jobbet så vaknar man till liv... jätte konstigt faktiskt.. kan sitta i bilen och känna att jag inte kan hålla ögonen öppna.. men så fort jag går innanför dörren till jobbet så blir jag super pigg =S
Kan någon förklara detta fenomen?
hur som helst så var det jätte skönt att vara tillbaka på jobbet... och det första jag ser är min arbetsledare Peter med ett stort leende..  fick en kram också, så jag antar att han saknat mig också =P haha!
Nu låter ju det lite konstigt att gå runt och krama sina "chefer" men vi är ju trots allt som en ända stor familj...
iaf vissa av oss... =P

Varför ska folk komma fram och okynnesprata med mig när dom ser att jag sitter och jobbar och är upptagen.. som att dom själva inte skulle ha något bättre för sig?!?! =S
standard kommentarerna :
- Jaha vad sitter du och gör då?
När dom uppenbarligen ser vad jag gör...
- Jasså du fick det här skit jobbet... Väldigt spännande att varje jobb jag fått är ett skit jobb... finns det nått bra?!?!?!?
- Hur dags går ni upp på morgonen? Måste vara jobbigt att pendla så mycket... JAAAAAAA vad tror du själv?!?!!! Alltid lika kul att besvara samma fråga minst en gång i veckan... och från samma personer!!!!!!!!!!!! OMFG!


Min älskade Limpan, min kära syster och bästa vän!
Stort grattis till din 20 års dag som är imorgon!!! =D
Synd att vi inte kommer kunna fira dig så som jag ville ;) eller?!?!?

Ser för övrigt väldigt mycket fram imot min egen födelsedag på lördag... =P kan man formulera sig så??!!??
Man kan väl inte begära en perfekt kväll då ordet perfekt inte existerar för mig... men jag hoppas på en toppen kväll!
Och att mina vänner kommer få det kul tillsammans med mig...
Heheh, håller fortfarande på att försöka få min födelsedag till en helig dag hahahha =P lyckas jag?!!


Nej röka och platta håret lite.. är ju alldeled för slö för att göra det imorgon bitti...
Sov sött alla kära...!
Pussss



I'll never give myself to another
The way I gave it to you
Don't even recognize
The ways you hurt me
Do you?
It's gonna take a miracle to bring me back
And you're the one to blame

You were my favorite drug
The only problem is
That you was using me
In a different way
That I was using you
But now that I know
That it's not meant to be
You gotta go
I gotta wean myself off of you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0