första inlägget...

shit... det händer verkligen...trodde aldrig att jag skulle skaffa mig en blogg...
jag pratade om detta med mina vänner... det kommer bli en ganska bitter blogg... där jag sitter och berättar om allt jag stör mig på.. haha nej det kommer säkert nå roligt också.. men jag tycker ganska mycket om saker och ting.. lite utan en drama-queen som inte riktigt vet hur man håller truten... =P
jag älskar att lägga mig i andras liv och tydligen så tycker dom att jag ska göra det också så det är väl bra... =P haha!
ärlighet är väl det som jag värdesätter mest just nu.. orkar inte med en massa trams längre.. raka rör!

hur som helst...
Madde och Rickard flyttar ihop idag.. deras alldeles egna lägenhet..
Min Madde ska flytta ihop med en pojke... =) hoppas att det blir toppen för er båda!

Jag och andra sidan sitter och väntar på att få börja jobba.. tydligen en massa strul och kris-möten just nu som gör att dom inte kan ta imot mig och den andra tjejen just nu...men jag får väl hoppas att dom ringer nu ikväll eller imorgon.. orkar inte gå runt hemma.. så jävla trist... vill ju bara jobba jue..

Men jag tänkte att eftersom jag är ledig att jag skulle göra lite nytta och tvätta mina fönster, men det gick ju inte.... med det här jävla sur-vädret =(
men jag gick ner på stan och köpte present åt min syrra iaf... fick jag ju det gjort iaf.. det var riktigt svårt i år att komma på vad man skulle köpa.. så det vart lite trams bara! =) hoppas att hon gillar det iaf...

Okej så.. denna vecka börjar alla sköna serier igen...
Tisdagar = Desperate Housewifes
Onsdagar =  Greys Anatomi
Söndagar = One Three Hill och GOSSIP GIRL!!!!!
sen är det ju alla andra serier som aldrig är helt fel...Family Guy, Scrubs,Vänner... bla bla bla you name it ;)

Det som jag har väntat allra mest på är ju ändå Gossip Girl.. Har ju gått och blivit så förälskad i Ed Westwick ( spelar Chuck Bass i GG )
Inte nog med att han är en grym skådespelare... Han är med i ett rock band också!!!!! =) Kan det bli bättre?
Bandet heter The Filthy Youth.. laddade hem lite låtar och lyssnade igenom... Riktigt bra faktiskt... ganska dålig kvalite på dom men helt dugliga...
Stora favoriten vart : Come Flash All Your Ladies

Anyway.... kolla lite vänner nu sen kör dom ju sköna gamla repriser på One Three Hill...
sen är det dags att käka lite innan man kilar vidare hem till Madde... har ju bara sett lägenheten utanför så nu måste jag ju in o checka läget =P
kanske till o med hjälpa till med någonting :P haha!

Puss o KramEd Westwick

Kommentarer
Postat av: Madelen Hell

Hehe äntligen gumman!!! Det har vi ju väntat på de vet du jue...=) men men ska inte störa i ditt skriviande...:P ses darling... puss

2008-10-02 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0