Dricka te på krogen =S

Okej.. det vart ingen lugn hemma kväll i Mälarbaden... Visst jag åkte ut dit och vi satt o myste och snackade skit.. Började med maten och drack lite vin och så... Sen efter maten satt vi med varsin kaffe och pratade om vad vi skulle hitta på... Och kommer på den strålande idén att åka in till stan och gå till Lotus.. haha... som vanligt...
Eftersom det vart ganska sent så var vi ju tvugna att försöka hitta någon som kunde köra oss...
Det var våran kära Sebbe.. =) Söt han är.. han hade lånat sin brors Merca... Så vi var tvugna att åka ner-cabbat också =S I Oktober!!!! Herreguuuuud!! Men det var lite roligt iaf.. =P
Sen sprang vi hem till mig så att jag kunde byta om lite snabbt sen fort ner på stan igen... Och det var så himla mycket folk ute.. det bara rullade in hela tiden.. och Roliga var dom också....
Hittade några riktigt sköna tomtar.. =)
Skulle presentera mig för en kille och säger att jag heter Acke.... Han trodde verkligen inte på mig och bad om att få kolla på mitt leg... Gör man så?? Brukar man ifrågasätta folks namn? haha... hur som helst.. roligt var det!
Sen kom det en till tomte efter det som bara tog tag i mig o stod o stirrade på mig... varpå jag säger : Hej lite tveksamt....
-Ohh I just wanted to say hi to you säger han med världens största leende =S
-Hej.. sen gick vi vidare... vad vill människor när dom gör så där...??
Hade han försökt att starta en konversation efter det så hade det ju vart en grej.. men nu stod han ju bara där o glodde..
Knepigt....

Vid typ ett drog vi vidare till Bishop Arms.. hahaha! Träffade Juan där och hans vänner... Jag tror dom frågade oss 5 gånger om vi ville ha något.... Svårt att ta ett nej kanske...
Men det slutade med att 1.45 sitter Limpan och dricker te!!!!!!?!?!?!?!?!?
Skönt avslut på en tok rolig kväll!!! TE!!!! hahahah!!! Lövely.....

Fick en utskällning på krogen också.... Stefan tyckte inte om hur jag såg ut.. visst jag förstår honom.. han vill bara mitt bästa.. och jag får väl lov att erkänna.. kände mig inte speciellt bekväm heller.... lär nog dröja innan jag går ut i högklackat igen =P inte min grej liksom.. saknade verkligen mina sneakers... inte kunde man dansa heller... alkohol och höga klackar är verkligen ingen bra kombination... kände sig så ostabil och dum när man stod på dansgolvet.. men vad ska man göra.... det finns väl alltid någon som ser värre ut.. =P haha... det där lät ganska elakt... !!

Om en timme är det One Three Hill.. spännande!!!
Och efter det... efterlängtade Gossip Girl!!!! =D Toppen söndag...
Och en veckas ledighet nu också.. ska faktiskt bli skönt...

Bästa av allt:
Magnus Betner 15 Oktober!!!!!!

Pussss pussss



Vill verkligen att du ska känna det jag känner...Om jag bara fick prata med dig...Få dig att öppna upp dig för mig...
En chans....Du är en på miljonen....


Kommentarer
Postat av: madelen hell

Hehe gumman... ja visste att ni skulle hitta på något skumt i helgen..:P men hoppas ni hade kul iaf=) puss puss

2008-10-13 @ 11:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0