pink pink pink...

Hheheh nya kärlekarna:
Pink - Sober
Rolf ( mina nya skor alltså)

hel skumt... glider runt på jobbet och skrattar och är jätte glad =S
jag ska inte vara glad... jag borde vara skit sur och jätte ledsen..hela tiden.. men det är jag inte...
allt känns bra.. tror att jag är i chocktillstånd och kommer bli förbannad senare...
Men nu har vi börjat få lite hjälp om hur vi ska gå vidare och vilken hjälp vi är berättigade... känns ju bra iaf...!
Står och myser lite i svarven.. rätt skönt faktiskt...
smyger runt och är lite mys-dryg mot Peter...tjaffsar med Anne...=P
Diskuterar framtiden med Sara... hon och jag ska flytta till Estland och skaffa jobb hahahahha!! =P

helgen då.... oj oj oj.. vad ska jag säga?!?!?
jätte trevlig.. verkligen... men drama drama drama nu i efterhand =S
Pojkar är nog fan precis lika störda som vi flickor är....! och dom kallar oss Drama-queens!!! =P
men som sagt.. det var en fruktansvärt rolig o mysig helg...
Erstin var höjdpunkten på kvällen ;) hahaha.. sötaste!
Synd att Madde inte mådde så bra där på slutet =( men det var bäst för henne att gå hem o lägga sig...
Jag o Limpan därimot stannade kvar tills 12 dagen efter =P hahaha... då tyckte vi att vi skulle gå o köpa mat och sen hem o dega framför tvn.. bara det att när vi står inne på Subway så måste jag springa ut därifrån för att jag kände att jag höll på o svimma och behövde luft fort som fan.. men mycket riktigt, när jag kliver utanför dörn så blir allt svart och jag trillar in i väggen och sätter mig på marken och kan knappt andas.... Då kom en trevlig kvinna fram och ville hjälpa mig... tur att det fortfarande finns såna människor...
men så fort jag fått i mig lite vätska och börjat gå så mådde jag mycket bättre... snacka om bakis hahahahha =P
och jag tycker absolut inte synd om mig själv.. man ska inte dricka till 5 på morgonen...!


Hörde på radion idag att det kommit ut en ny drog.... fast den har alltså kommit ut illegalt =S
alltså den var inte "färdig" än som dom så fint uttryckte det....     !!!
hur som helst.... den gjorde alltså att man vart brun och kåt... om det var det positiva eller om det var bieffekterna framgick inte!! hahah.... kul kul kul...

En annan grej... Gotlänningar är tydligen dom som snusar mest i hela Sverige...!
And Who The Fuck Cares?!!??!?!?!!
Allvarligt?!?! Spelar det någon roll vem som snusar minst eller mest.. är det en tävling?
Varför lägger vi ner pengar på att ta fram denna fakta?
Bota cancer eller njaaaa jag vet inte... det kanske inte är prio nr 1..antar att det är väldigt många som är nyfikna på att veta vilka som snusar mest...

hehe verkar som att jag kommer tillbaka till mitt radio-hat.. haha... men jag tycker bara att det är för spännande att sitta o lyssna på allt dravel....
Hade ju tydligen vart ett jävla liv om att vissa tycker att Zlatan är snygg i långt hår och kostym medans vissa tyckte motsatsen...!
- Jaaaahhaaaa... är allt jag har att säga till det...

aja skit samma.. nu ska jag torka håret och vänta på att Desperata husmusar börjar....

Pussssss


Riktigt söt ;)


Kommentarer
Postat av: Limp the pimp

Hahaha, Erstin var fan höjdpunkten på hela helgen =P Sjukt sööööt...

Men du har rätt, killar är lika störda. Iaf dom två fick dras med fram till 12 dagen efter =P

Men det är lugnt, vi gillar det.. hahahahaha

2008-11-19 @ 19:20:33
Postat av: madelen hell

hahaha gumman... det var ett toppen inlägg... det var kul att läsa... men vaddå svimma det har du inte sagt något om?! hmm aja får dra det stora hela imorn när vi träffas!! men nu måste jag sova kan ju inte sitta här o glo hela natten..:P puss på skinkan

2008-11-20 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0