osäker....

som sagt.. varslet las ju för ca. två veckor sen.. men idag kom domen..
självklart var jag inställd på att jag skulle få gå... så jag jobbar fram till den 23:e december...
Årets julklapp!!! eller nått....
sen efter det har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra?!?!?
självklart söka jobb o så... det kommer jag börja med redan nu.. men jag vet ju inte vad jag vill hålla på med..
om jag ska söka mig tillbaka mot restaurang hållet... eller om man ska testa på nått helt nytt... ??!!?!

sen var jag hos doktorn idag också... tänkte ju inte gå in djupare på varför jag var där.. men det är inget allvarligt iaf...
kul att läkaren var snabb om att skriva ut anti - depressiva åt mig... som att det skulle hjälpa?!?!?
det är ju inte det som är problemet...så då fick jag en lååååång predikan om att jag måste sluta röka..
ja det vet väl jag också.. men det är inte så lätt.. speciellt när jag verkligen inte har viljan till det...
Aja... inget att gå o sura över.. men men....

men det är ju verkligen toppen besked hela tiden...man blir så lycklig....fan!

ska iaf sätta mig o boka biljetter till Tranås nu..lämna stan några dagar.. kan vara skönt...
kommer bli ett deppigt inlägg men jag tycker verkligen att livet är fruktansvärt just nu...
vet inte ens vad jag ska skriva.. känner mig helt tom...

skönt att det är fredag imorgon iaf.. så man får vara hemma sen och bara ta dt lugnt... kändes tungt att ställa sig vid Nc svarven och köra på efter ett så tråkigt besked...tror att det blir bättre när man fått smälta det lite....


Nej godnatt på er!
hoppas att alla mina nära o kära är lyckliga iaf... och att ni mår bra!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0