fredag och ledig...

sitter hemma nu och kollar lite på The Voice och lyssnar på musik.... väntar på att förpassa min röv ner till stan...
Ska gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig =( Fy fan... vill verkligen inte.. hatar dom... dom gör fan ingen nytta....fattar inte hur dom kan finnas kvar... har inte hört någon som är nöjd med dom... men men.. vad ska man göra...
Varslet är lagt och dom sitter just nu i förhandlingar.. men eftersom dom går efter det gulliga uttrycket " Sist in först ut" så krävs det inte en hjärnkirurg för att fatta att jag åker ut med arslet före... känns så jääääääävla trist...
Ända trösten är väl att jag vet att det inte beror på att jag inte sköter mitt jobb eller att dom inte är nöjda med mig...
Man får väl glädja sig åt det lilla...
Försök vara positiva säger dom... och det är faktiskt lättare sagt än gjort....

Hur som helst....Har liksom inte riktigt orka blogga nått senaste tiden då man känt sig ganska under isen....
Men nu ska det bli ändring... jag har bestämt mig!

Måste säga grattis till 30 Seconds To Mars för sin utmärkelse igår på MTV-galan :)

Helgen ser ut att bli väldigt lugn... möjligtvis att man drar över till Robin och kollar på film.. men annars tänkte jag faktiskt bara ligga hemma på soffan och lösa världsproblem....
Halloween förra helgen var väl helt okej... men jag känner att jag inte vill mer nu...Vill bara ta det lugnt...


Vart lite upprörd igår också...
Många vet vem Idol - Alexander är.... Han som inte kom med i år igen...
Han hade iaf stämt radio kanalen NRJ för att han kände sig kränkt...
Knappen står då alltså i ett youtube klipp och sjunger:
"Jag är för fet för idol"
som i låten För fet för ett fuck....
Alltså fattar inte Alex att det är ett skämt... inget att bli kränkt över...
Kan inte folk tåla lite skämt?? Blir man "känd" från Tv får man väl räkna med att någon kommer att skämta om dig någon gång.. Är man inte medveten om det?
Lägg AF!!!!

Nej nu  har jag inte tid att sitta här längre.... dags att göra sig iordning för att gå....
Önska mig lycka till =P


Jaaaaaaaaa..... Ni betyder fortfarande allt för mig!


Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0