Tisdag 22:a December...

Äntligen är den här dagen här!
Sitter just nu och myser i soffan framför Mtv med en kopp te och bara tar det lugn.. Ska snart börja sminka mig lite...
Klockan 14 hoppar jag på tåget till Tranås.. Och äntligen hem till mamma..!! =)
Ska bli så skönt att komma från stan i några dagar och bara vara hemma hos mamma och Bosse.. Bara ta det lugnt, äta massa god mat och bara prata prata prata..... Jag är nog en riktigt mamma-gris.. Fast jag är 22 år så älskar jag att krypa upp i hennes famn o bara låta henne ligga o hålla om mig och gulla med mig... Det är bland de bästa som finns..
Älskar henne så otroligt mycket..!!
Satt och funderade på det härom dan... Vad gör man igentligen när ens föräldrar går bort??
Vad tomt det kommer att kännas... Tänker man på det nu känns det som att man aldrig kommer klara av det.. Men det är klart att man kommer göra... Förhoppningsvis så har man ju skaffat sig en egen familj, och man har ju alltid sina vänner... Livet går ju alltid vidare.. Men som sagt, som det känns nu... Jag skulle aldrig kunna leva utan mamma o pappa...Dom är ju trots allt mina bästa vänner och dom har format mig till den jag är idag... Snacka om att man står i tacksamhets skull till dom efter alla dessa år..
Hur som helst... Bara längtar nu... tills jag får se henne stå på stationen för att hämta upp mig!
Bara springa fram till henne och krama om henne igen!

Julafton spenderar jag hemma hos mormor och morfar.. :) Ska bli så himla trevligt det också!
Dom träffar man ju inte speciellt ofta så man får ta vara på den lilla tiden!

Funderade ju på om jag skulle ta med mig Dolph nu när jag åker.. men det känns ju lite jobbigt att släpa runt på honom.. Alltså visst han har gått ner lite i vikt men det blir ju ändå jobbigt i längden...Får se.. det är ju en liten stund kvar innan jag måste packa ner honom isf...
Patrick följer ju med iaf... honom skulle jag inte klara mig utan =P

Hade en liten "julafton" med Madde o Madde i söndags... Dom känner mig nog alltför väl ;)
Fick bara massa bra saker.. skönt att dom snappar upp sånt som man säger att man vill ha.. !!
Kan nog aldrig bli fel när det gäller dom!!
Älskar er mina kära!


Nehe, suga i mig teet nu då.. sen börja göra sig iordning..
Hoppas att alla får en toppen jul med mycket god mat, gott sällskap och fina klappar!

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0