sugen...

Har inte kunnat käka sen i torsdags.. halsen är så uppsvullen att jag inte kan svälja ordentligt.... tills idag... pappa tvingade i mig litr soppa.. vilket var väldigt bra.. nu känns det redan mycket bättre...
har varit på sjukhuset typ hela dagen för att ta prover o prata med en läkare...
väldigt konstigt att dom sa att jag inte hade någon feber.. det är ju ändå en speciell känsla i kroppen när du har feber... o jag var ju så himla varm både idag o igår.. men enligt dom hade jag bara 37.5... o det är ju helt normalt.. fattar ingenting =S hur kunde jag då må så jävla dåligt... hur som helst... fick penecilin mot halsfluss eller körtelfeber... vet inte riktigt.. eftersom proverna inte visade någonting så kan dom ju inte göra så mycket mer heller...
ska käka dom nu i 10 dagar framåt iaf... men det känns faktiskt redan lite bättre... har ätit massa glass o så för att lugna halsen lite... behöver väl mest bara sova nu känner jag..
men just nu är det lite skit på tv som jag vill se....
The Hills-Weekend... aldrg fel... även om man sett avsnitten tusen gånger tidigare så är det alltid kul att se =)
Sen kommer det en film om ca. 1 timme.. Välkommen Mrs. Doubtfire... Har inte sett den på flera år och har ett minne av att det är lite små rolig... Sen senare så är det Beck... också sånt man sett flera gånger men det är liksom aldrig fel... =)

Hade ju planerat med Madde, Rickard o Maria denna helg att vi skulle dricka lite idag o sitta o kolla på film o spela tönt-spel... men istället måste jag sitta ensam så att jag inte smittar någon :( känns ju trist men men..får helt enkelt bli en annan gång =)

satt o kollade på Idol finalen igår iaf med Madde, Rickard o Markus.. det var jätte kul o mysigt.. förutom att jag mådde så dåligt.. tur att dom fanns där för mig o ville hjälpa mig så mycket som möjligt.. så gulligt utav Markus att stanna kvar en stund efteråt och bädda ner mig o se till så att jag hade allt jag behövde.. upskattade det verkligen.. :)
Som jag har sagt förut... Jag har så himla många underbara människor i mitt liv.. vad skulle jag göra utan er?

Tack Tobbe för att du alltid finns där för mig och alltid vill mitt bästa... Du vet att du är bland dom första personer jag ringer om jag någonsin behöver hjälp....!!


Nej kolla klart på The Hills nu sen hoppa in i duschen...diska lite kanske... sätta på en stor kopp grönt te :)
Sköt om er alla mina nära o kära! Jag älskar er över allt annat!! Ni är mitt allt...

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0