splittrad...

vet inte vad jag ska känna?
Alla säger olika saker...
hur kan man säga : Go For it med ta det lugnt i samma mening...?!?! =S
för mig blir det helt fel...  jag vill inte lyssna på vad andra säger.. men det är svårt att inte ta det till sig..
Valet är ju mitt men jag är så rädd att jag gör fel val..
Osäker över känslorna... vad vill man få ut av det?
Jag vet vad jag vill.. men blir osäker...
Kommer jag förstöra allt?
Eller kommer folk i min omgivning att förstöra??

Svårt att veta... Tiden får väl utvisa...

Ligger på soffan o halv sover.. men får inte somna nu.. då kan jag ju inte sova ikväll... Stockholm igen imorgon..
2 veckor kvar på jobbet... känns verkligen jätte konstigt... =S
Men jag har jobbat klart med mitt CV nu iaf så det är bara att börja lämna runt det till alla företag..

Gå o röka lite nu...
GG ikväll =)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0