snart nyår..!!

På onsdag smäller det.. :) som jag har längtat....!!!

har varit på stan idag med Madde o Limpan och lunchat lite och shoppat som tusan..! Så himla mysigt..hittade en massa spännande trams till nyår..! ska vara extra jobbigt o pilla med lös naglar o lös ögonfransar... men ska därimot inte ha lösbröst som vissa andra =p hahahha!!!

Och imorgon måste vi åka och handla in all mat o så.. o Madde måste få ordning på sin klänning.. vilka problem hon har.... hon funderar på att sy om hela klänningen hahahah =P
är glad att jag inte behöver göra nått åt min.. den sitter som den ska!
känns som att allt är under kontroll iaf..! inga dumheter...

Blir så himla trött.... varför måste vi alltid hålla på??
Sköt erat eget... Varför bry sig så mycket om vad jag gör?!?!?
Vad är det som stör? Ska jag be om ursäkt för att jag är lycklig.?!?!


Nehe... kolla lite på Scrubs nu.. sen sova lite.. måste upp skapligt imorgon och städa, tvätta o greja lite...!

Sköt om er mina vänner...!
Pussss

Kommentarer
Postat av: Muffen

Bläh att ja ska vara sjuk=( men hoppas ni får ett underbart nyår iaf=) puss gumman!

2008-12-30 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0