pain pain...

Har fan inte haft så här ont på väldigt länge.. så jävla jobbigt... känner mig så uppsvullen... som att jag skulle ha tryckt i mig 3 pizzor idag eller nått... är öm i hela kroppen.... har suttit i en så konstig ställning hela eftermiddagen på jobbet...
usch vad jag klagar... men dt är ju det jag har min blogg till.. så att jag får ut allt här...

så himla skönt att det är fredag imorgon.. shoppa lite efter jobbet tänkte jag...sen ska jag ta o köpa mig en hårfärg som madde får hjälpa mig med senare på kvällen innan Idol-finalen ;)
Måste hitta ett par skor som jag kan ha på nyår... Jag Alexandra Ufer ska ha klänning på nyår =O
heeeeelt hysteriskt.. men så är det... så nu måste jag ju hitta skor... tror inte riktigt att det funkar med sneakers =P

Nu blir det ett kort tråkigt inlägg igen men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva längre... händer inte så mycket just nu så... fortfarande osäker på känslorna.. varför kan man inte bara köra med raka rör??
Nehe.. lägga sig på soffan o glo på tv i väntan på kvällens lång-film ( Röd Drake ) som jag ändå kommer somna ifrån...

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0