jaha..snart jul...

Var på fest igår... inge vidare kul måste jag säga... men jag får väl ändå säga att det känns skönt att veta att man alltid kan lita på killar... Så skönt hur dom playar än... Man blir så lycklig varje gång...
Fick nog höra det bästa någonsin igår... tänker inte skriva det här men... Det var bra... ingen logik alls...!
Som sagt.. skönt att man kan lita på er killar..skönt att dom flesta är likadana också, så att man inte får en chock liksom!

Anyway... åka hem till pappa idag... käka lite jul-middag eftersom jag inte ska fira jul med dom i år...
Så det kan bli skönt att komma ut dit ett tag.. bara koppla bort en massa...
Längtar så otroligt mycket till tisdag nu.. vill bara åka.. vill bara bort bort bort!!!
Och på söndag ska jag träffa Madde o Madde o ha lite myskväll... byta lite julklappar o så...

Sista dagen på jobbet på måndag.. konstigt det kommer att kännas... Måste bara få upp min motivation igen!

Det kunde ha blivit en så bra dag/ kväll igår... Den hade ju börjat så bra... allt var verkligen toppen....
Att en människa kan vända hela ens värld upp o ner?!?! Konstigt...
Orkar inte vara arg, orkar inte vara ledsen... Tom inombords.... Börjar jag bli van nu?
Att jag inte ens orkar bry mig längre....??


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0