fortfarande dålig...

var tänkt att jag skulle vara på jobbet idag men icke sa nicke... hjärnan vill men kroppen säger imot!
fattar inte riktigt vad det är... känner mig helt matt..
igår gick jag ner på stan för att Riad skulle skriva på ett papper åt mig, sen gick jag direkt hem.. o när jag väl kom hem så slocknade jag på soffan direkt.. jag vart så trött... det var världens ansträngning för mig =S
Så sen så låg jag mest på soffan resten utav dagen och bara små lurade lite.. sov lite, kollade lite på tv o så...
Otroligt nog lyckades jag hålla mig vaken till Titanic... hade inte sett den på flera år så jag var skit sugen på att se den...
Hade glömt bort att den var så jävla lång bara.. =P men men nu har jag sett den iaf...

Har vunnit en auktion på Tradera också.. jag tycker det känns skit läskigt... ska gå och sätta in pengar på hans konto så skickar han varan direkt.. tycker det är jävligt svårt att lita på sånt här skit... men samtidigt, Tradera är så pass stort att dom borde väl ha lite koll... om inte annat så har ju jag lärt mig en läxa som jag aldrig mer ska göra om =P

hur som helst...kännner att jag måste göra någonting.. känns så dåligt att bara ligga hemma o slöa.. fast det är ju det jag ska göra.... så att jag blir bättre... men ändå... =( så jävla trist..
blir lite som duvorna i reklamen : Nej men!!! Ett löv!!! Vad ska man göra idag då? Picka på ett äpple, picka på en servett, kanske hittar en gammal fimp.... hmm jaaa...!!!

Ska gå o ta mitt penicillin nu iaf... woopdiidoo.. eller inte...
Sen ska jag völ diska lite.. hmm... o picka på ett löv så klart....
trist trist trist!


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0